Polecamy najlepsze lekcje Akademii Versum
Stali klienci są gwarancją dobrej kondycji salonu fryzjerskiego i gabinetu kosmetycznego. Pozyskanie nowych usługobiorców oraz ich utrzymanie nie jest łatwe. Potrzebne są do tego nie tylko dobre chęci, ale i profesjonalna wiedza. Zdobędziesz ją z Akademią Versum – internetowym szkoleniem dla właścicieli i managerów firm z branży hair & beauty. Oto lekcje, do których warto zajrzeć!
„Więcej klientów z polecenia” – lekcja 51
Stali klienci to największy potencjał Twojej firmy. Spraw, aby nie tylko sami przychodzili na wizyty, ale także zachęcali do skorzystania z usług znajomych i przyjaciół. Czy to możliwe? Tak – wystarczy zastosować odpowiednie strategie komunikacyjne. W tajniki dobrego kontaktu z usługobiorcami wprowadzi Cię Marta Fiłoń, która zdradza, jak łatwo można zachęcić klientów do działania.
„Perfekcyjna recepcja w salonie” – lekcja 50
Recepcja jest jedną z najważniejszych wizytówek Twojej firmy. To pierwsze miejsce, do którego trafia klient po przyjściu do salonu. Spraw, aby działała bez zarzutu. Jak zorganizować przestrzeń? Jak dobrze obsługiwać usługobiorców? Odpowiedź na te i wiele innych pytań udziela Ewa Kruk, menedżer rozwoju sprzedaży z branży kosmetycznej.
„Kolor Twojego klienta, czyli jak znajomość najnowszych badań nad mózgiem pomoże Ci sprzedawać” – lekcja 48
Oto tekst, który wprowadzi Cię w tajniki neuronauki. Dzięki lekcji przygotowanej przez Annę Urbańską, choć na chwilę zajrzysz do tego, co dzieje się w mózgach Twoich klientów. Okazuje się, że istnieją różne typy usługobiorców, do których można dotrzeć, stosując odpowiednie metody. Chcesz się dowiedzieć jakie? Zapraszamy do lektury.
„Sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami” – lekcja 21
W każdym salonie zdarzają się klienci, przy których brakuje cierpliwości. Osoby agresywne, wymagające rzeczy niemożliwych i niezdecydowane mogą doprowadzić do szału. Dlatego powinieneś lepiej zrozumieć ich potrzeby. Tekst Ewy Mielcarek pozwoli Ci wyjść z twarzą z naprawdę kłopotliwych sytuacji.
„Jak skutecznie komunikować się z klientem?” – lekcja 14
Chcesz wiedzieć, czego oczekują od Ciebie klienci? Wcale nie musisz wróżyć z fusów. Dowiedz się, jak poznać ich wymagania, które wyrażane są nie tylko słowami. W interesującym tekście Ewa Mielcarek przystępnie tłumaczy czym są szumy komunikacyjne, aktywne słuchanie i odzwierciedlanie. Podpowiada także, jak swoim zachowaniem można skłonić klienta do bardziej efektywnej komunikacji.
„Jak zachęcić klientów do powrotu i zwiększyć ich lojalność” – Lekcja 9
Chcesz dowiedzieć się co zrobić, aby inwestycja z pozyskiwanie klientów zwróciła się z nawiązką? Zajrzyj do artykułu Marty Fiłoń, a dowiesz się dlaczego klienci nie wracają do Twojego salonu i jak zachęcić ich do regularnych wizyt. Zdobądź wiedzę, która pozwoli zbudować szerokie grono stałych usługobiorców i zapewni bezpieczeństwo finansowe.
Więcej na Akademia Versum